måndag 23 mars 2015

VUL sprutdag 8

Imorse var jag på mitt första VUL efter att ha tagit 7 sprutor. Resultatet var lika oklart som de varit de senaste gångerna. Mina äggstockar håller väl på att klappa ihop, stänga fabriken. På höger äggstock fanns det två äggblåsor på 8-10 mm och på vänster tre st som alla var 6 mm... Frågade vad idealet skulle varit och han sa runt 12 mm. Det händer ju grejer men lite långsamt. Men, nu kör vi ju "lågdos" stimulering (lågdos för att vara mig) och det är ingen skillnad på resultaten från första VUL:en fast jag har 150 ie lägre dos. Mystiskt. Nåväl, snart får min stackars kropp vila. Inga fler IVF, nu är det verkligen stopp efter den här gången. 

2 kommentarer:

  1. Jag lider verkligen med dig!!!! Skickar massa pepp och positiv energi samtidigt som jag håller tummarna hårt för att de små äggen ska växa till sig.
    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wow! Tack det behövs :) sänder allt jag kan tillbaka att det lyckas denna gång för er. Kram

      Radera