söndag 25 oktober 2015

Ruvardag 3 och redan förbannad

I ett par dagar nu har jag sett en rosa ton på mitt lutinuskladd. Väldigt märkligt att man börjar blöda så fort? Jag SKA ju inte blöda förrän efter jag slutar med medicinerna eftersom det är en stimulerad cykel. Kan ruvningen vara över redan? Tycker att de bara blir kortare och kortare för varje gång. Jag blödde tydligen från tappen vid ET, men det kan väl inte hålla på fortfarande? 

Vi har en tvådagars i frysen kvar men sen funderar jag fan på att ge upp detta! Det är ju uppenbarligen helt OMÖJLIGT att få nåt att fästa i min livmoder!!! 

Nej, ett liv utan barn börjar bli mer lockande istället för att gå igenom dessa resultatlösa behandlingar. Antingen det eller så får man hitta andra lösningar som att bli fosterfamilj eller köpa ett gäng hästar eller nåt. ORKAR inte lägga varken mer TID eller PENGAR på något som uppenbarligen inte funkar. Som att kasta pengar i sjön. 

Hälsningar från en hormonstinn trött och irriterad

2 kommentarer:

  1. Kan vara nidationsblödning, blödning från livmoderhalsen eller mens. Jag fick blod på rd 5 med blasto nu, slutade med Lutinuset på rd 7 för att få min mens och jag blöder än. Är ju barnmorska så jag tog det beslutet trots att Ca vill ha Lutinuset tills torsdag nästa vecka. Det är ju ändå kört för mig. Skitsamma med alla misslyckanden. Lycka till! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ledsen att det inte blev nåt :(
      Jag brukar också sluta tidigare med lutinus om jag börjat blöda.. Men känns för tidigt just nu. Tack och kram

      Radera