måndag 26 oktober 2015

RD 4 vill inte vara med längre

Kan man få bli nersövd och vakna upp om ca en vecka tack? Det borde bli standard vid ivf tycker jag för detta är bannemej tortyr!! Känner för att krypa ut ur mitt eget skinn och springa iväg långt, långt bort ifrån mig själv. 

Den rosafärgade lutinusen försvann imorse. Skönt! Tänkte jag. Men vid 16 när det var dags för nästa dos tryckte jag in applikatorn och nu var det en aning mer rosa på den :( :(

Glöm att jag går igenom det här igen, efter det sista frysta embryot GER JAG UPP! Inget är värt att jag blir knäpp i huvudet, speciellt när det inte funkar. 

Trevlig måndag, not.

5 kommentarer:

  1. Åh, jag lider med dig. Kämpa på!

    SvaraRadera
  2. Fy katten, den jävla ångesten Lutinus skapar som om inte hela kampen var tillräcklig. Men jag tycker det låter som sköra slemhinnor och det är ju inget ovanligt. Pepp & kram!

    SvaraRadera
  3. Förstår din ångest och jag vet inte om det hjälper men jag hade också rosa till och från under tiden jag ruvade och tog lutinus. Och det gick ju bra ändå för oss så jag hoppas att det gör det för er med. Håller tummarna för er ❤

    SvaraRadera
  4. Vi är på samma rd!! Detta är min sjunde insättning utan tillstymmelse till plus. Jag hoppas sååå för bådas vår skull! Jag klarar alltid första dagarna ok under ruvning men nu är jag i upplösningstillstånd av oro och nervositet.. jäkla lutinus som gör att jag tror mig känna mig gravid hela tiden..Men visst ja, jag vet ju inte hur det känns för jag har ju aldrig varit gravid.

    SvaraRadera