fredag 1 maj 2015

Rymdspruta i magen: Check!

Kännt mig lite krasslig och gnällig så tog tempen och jo, feber på 38C. Och jag som sjukade mig från jobbet vid senaste IVFen för en dryg månad sen. Orkade inte berätta för chefen om det sista försöket, orkade inte berätta för någon... Förutom för er såklart :) imorgon måste jag in till jobbet en sväng för att förbereda lite saker. Men nu KAN jag ju inte sjuka mig igen för det är skumt om man blir sjuk så tätt. Nej, får knapra lite alvedon och vingla iväg imorgon och förhoppningsvis är jag frisk som en nötkärna på måndag. 

Tog min Procren Depot spruta alldeles nyss också. Så snart kommer mannen få tampas med en klimakteriehäxa ;) Den var större än alla sprutor jag tagit på mig själv hittills och mannens kommentar var "wow, ser ut som en rymdspruta!" samtidigt som jag tittar på den förskräckt. Men den gled mjukt in i magfläsket iaf. Farväl hormonfinnar och ägglossningsflytningar och hej svampinfektioner, vallningar och fin hy. 

Well, you can't win them all!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar