söndag 17 maj 2015

Blöder ur alla kroppsöppningar

Fortfarande dyningar kvar efter monsterblödningen som resultat efter nedregleringsprutan. Näsblod pga en jobbig förkylning som pågått i en månad och idag tittade jag storögt ner i toaletten och upptäckte att vattnet var klarrött av färskt blod. Och det kom inte från det vanliga stället. Har haft problem med detta till och från i flera år och varit hos VC som tittat och gett mig bl.a. någon salva mot sprickor i ändtarmen som inte hjälpte. Det enda som hände var att jag fick huvudvärk, yrsel och illamående av salvan(!) 

Men idag blev jag rädd, för det var mer blod än någonsin. Annars brukar jag se lite på pappret efter jag torkat mig. Men nu var vattnet helt rött O_O

Åh jag vill/orkar verkligen inte gå till VC. Så trött på att springa till olika sjukhus hela tiden... Vill bara vara ifred och "mind my own business". Men kroppen jävlas med mig. Samtidigt tänker jag på om det är något knas på riktigt. Om det är något som kan stoppa mitt ÄD försök. Det orkar jag bara inte gå igenom. Känner mig väldigt fragil just nu. En liten vindpust kan få mig ur balans. Kan bero på att jag fått många gravidbesked just nu. Flera vänner som är gravida med sitt andra barn. Ingen har sagt det till mig personligen utan har fått veta via mannen eftersom jag inte träffar folk nuförtiden. 

Just nu suger livet hårt. 

Men det positiva är att alla bladen har slagit ut på träden utanför sovrumsfönstret. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar