onsdag 1 april 2015

Sista kapitlet: The end of an era.

Idag var jag på äggplock och tyvärr hade jag redan ägglossat av mig själv trots orgalutran :( :( så sista försöker blev aldrig ett försök utan ett platt fall. Äggen envisades och smet i förväg de små rackarna och det var antagligen därför mina hormonvärden sjönk. Ledsen har jag varit men känner att det bara var den sista spiken i kistan för dessa behandlingar. Det var inte meningen helt enkelt. Nu börjar vi en ny resa och hoppas vi har lite mer tur än de senaste tre åren som varit väldigt tuffa mot oss. Ikväll tröstar jag mig med en stoor plankstek :-P


8 kommentarer:

  1. Det finns verkligen ingen måtta på orättvisan. Fy fan vad trist. Håller tummarna för att den nya resan är som en skön molnfri solsemester!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det finns verkligen ingen måtta... Herregud vad man gått igenom nu. Nu måste vår otur vända! Kram

      Radera
  2. Vad ledsen jag blir för er skull! :(
    Många styrkekramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. :'( tack för kramar. Det är tungt men jag har haft för många besvikelser så har blivit härdad. Kram tillbax!

      Radera
  3. Kram! Du är så stark som ser det på det sättet! Att nu börjar en ny resa, på vilken jag önskar er all lycka!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu känner vi oss hoppfulla igen efter att bara känna oro och besvikelse! Kram

      Radera
  4. Usch vad ledsen jag blir för er skull :-(. livet är så orättvist.
    jag fortsätter dock hålla både tumme och tå. är så säker på att det kommer att hända. många kramar/MRE

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh! Du följer mig fortfarande :) tack snälla <3

      Radera