onsdag 1 april 2015

ÄD länder?

Som vanligt ligger jag steget före och börjar redan göra research OM vårt försök med äggdonation i Sverige inte lyckas. Jag undrar vilka länder man som svensk medborgare kan åka till lagligt för att göra ÄD? Jag vet Finland, Grekland, Spanien och Tjeckien. Jag har ju sydamerikanskt påbrå på pappas sida så skulle behöva mer info om mer "sydligare" länder där färgerna är mörkare på befolkningen :) men vet inte hur eller var jag ska börja leta. Man vill ju ha seriösa och inga skojarkliniker. Ett litet annorlunda problem men egentligen är jag bara glad om jag får barn överhuvudtaget, hur det än ser ut. Men om man KAN välja så why not? :)

2 kommentarer:

  1. Här finns bra info om internationell ÄD på ett forum som jag är med i (mycket bra community dessutom). Men hoppas att du aldrig kommer behöva den utan lyckas nu i Sverige.

    http://www.parentsviaeggdonation.org/deivfabroad.php

    SvaraRadera