söndag 7 september 2014

Super Mario

Duckar, gömmer mig, tar omvägar, genvägar, senvägar, blundar, springer, ålar. Som ett plattformspel från förr där jag är Super Mario som försöker klara den här leveln med läskiga barnvagnar, gravida mumier och eldsprutande bebisar. Ptja, så ser en dag ut för tillfället. Allt för att behålla fokus på att se rakt fram, gå rakt fram, inte stappla och falla ner i bråddjup sorg igen. Jag lyckas ganska bra. Dock bävar jag för bossen i slutet som är det ultimata testet. Gravtestet. 

På tisdag går startskottet för ivf nr 6. Den här gången ska jag klara hela banan, nu vill jag vidare i det här spelet. 





3 kommentarer:

  1. Fyndig liknelse, me like :)

    SvaraRadera
  2. Det där var en bra liknelse. Hoppas vi klarar alla banorna och kommer i mål snart. :)
    Kram

    SvaraRadera