söndag 28 september 2014

Imorgon, domedagen

Ikväll tog jag min femte spruta och imorgon ska jag på hormonkontroll och VUL för att kolla äggblåsorna. Alltså om det bara är en äggblåsa så avbryts hela försöket och det kommer kännas riktigt jobbigt. Vi har sagt att om så är fallet så testar vi EN omgång till helt utan spray/nedreglering och om det blir avbrutet då... Då blir det inga fler försök med mina ägg. Då har vi verkligen gjort ALLT vi kunnat och vi kommer kunna gå vidare med den vetskapen att det fanns inget mer att göra. Så imorgon är en spännande dag. En dag som avgör hur vår framtid kommer se ut. 

3 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon. Jag håller tummarna hårt!!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till imorgon! Jag håller också tummarna! Kram Ingrid (barnjakten)

    SvaraRadera
  3. Hoppas, hoppas. manga kramar!/MRE

    SvaraRadera