söndag 22 november 2015

Prednisolon

Imorgon börjar jag med lutinus 2*3 om dagen. Grävde omkring i det djupa medicinskåpet (som växt på både bredden och djupet under 4 år av behandlingar) och hittade en burk prednisolon (kortisontabletter) som jag fick vid ett försök på Falunkliniken. Inget att förlora! tänkte jag. Så nu knaprar jag en 10mg tablett from idag OCH jag har även ätit en kur antibiotika de senaste 9 dagarna (mitt medicinskåp ÄR djupt). Sista försöket maxar vi allt. Och hur jobbigt det kommer vara om embryot inte överlever behöver jag väl inte förklara?

3 kommentarer:

  1. Önskar Er lycka till för Nu är det Er tur att få Guldägget!!!

    Kraam från B

    SvaraRadera
  2. Vad har prednisolon för syfte i för dig nu? Håller tummarna för er!

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas verkligen att denna gången är er tur!!!
    Många kramar

    SvaraRadera