söndag 29 november 2015

ÄD 2 ruvardag 4

Vid ET berättade jag för doktorn om mina blödningar jag haft vid mina ruvningar. Märkligt! Tyckte han och tittade upp för att se om tappen blödde. Han såg inget men när han torkade tappen så kom det lite blod. Han tittade även med UL på slemhinnan och sa att han inte såg några tecken på att slemhinnan blödde. Efteråt kom det ytterst lite brunt i lutinuskladdet så jag antar att det var från tappen. Men efter det har det varit lugnt med blödningen. Sist kom det rosa efter 1-2 dagar efter ET och då var det en blasto (5-dagars embryo). Nu är det en 2-dagars så blodet borde isf börja typ imorgon elr övermorgon om jag räknat rätt. Men jag hoppas på en blödningsfri ruvarperiod såklart... 

Det är dyrt att vara barnlös! Har köpt lutinus för 1000kr hittills denna gång och eftersom jag tar två st varje gång tar de slut väldigt fort. Pengar i sjön, men vad gör man inte? Har även tröstshoppat en hel del på senare tid... Kläder, prylar till hemmet och restaurangbesök. Med tanke på att jag kommer bli arbetslös innan sommaren borde jag hålla i pengarna lite hårdare men det går inte när man är ledsen, för man behöver göra saker för att muntras upp! Att ge sig själv lite presenter hjälper för stunden och om ett par månader åker vi till sooolen :) 

Ha en mysig första advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar