måndag 13 oktober 2014

Ruvardag 1

Förlåt för dålig uppdatering. Har varit en riktigt jobbig helg. Psykiskt alltså. Men efter att ha blivit kastad mellan hopp och förtvivlan (mest förtvivlan) kan jag numera kalla mig ruvare. Inget "topembryo" den här gången heller dock men med allt som hänt de här dagarna är man glad att man fick chansen att ruva överhuvud taget...

Berättar allt nästa gång. Nu måste jobba igen allt jag missat här hemma. Bjuder på en embryobild. Vet inte om det är etiskt korrekt att lägga ut bild på sitt embryo för allmän beskådan. Men det här kanske är den enda bild av vårt "barn" jag får lägga ut på sociala medier så jag tar den chansen :)


11 kommentarer:

  1. Vackert!! Som små fina passionsfrukter!!
    Hoppas och håller tummar och tår för dig, och tack för att du orkar/vill dela med dig!
    Mvh: Johanna

    SvaraRadera
  2. Grattis till ruvningen! Nu måste det vara er tur tycker jag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!!! Nu jävlar i kaklet så håller vi tummarna så in i bomben!!

    SvaraRadera
  4. Ingen av mina embryos var toppkvalitet men en av dem ville ändå stanna kvar :-). det är säkert samma för dig :-). Kram MRE

    SvaraRadera
  5. Nu håller jag tummarna för att ni ska få ett fint plus på td!!! Kram på er

    SvaraRadera