onsdag 16 juli 2014

Ruvardag 14

Igårkväll kände jag en välbekant känsla, svag mensvärk som kom och gick 2-3 gånger på ett par minuter och endotarmen gjorde att jag blev tvungen att springa på toaletten. Jag brukar känna av i tarmen innan mensen sätter igång. Den blir väldigt okontrollerbar, känslig och slem och blod därifrån är då standard. Har ju troligtvis endometrios som sitter på tarmen. Blev lite deppig så jag gick och la mig, nu verkar det ha lagt sig iaf. Det har inte kommit nåt blod än, inte ens på Lutinusstaven (grävde runt lite extra bara för att jag VILLE få slut på plågan igår). Tror jag aldrig har kommit såhär långt i en ruvning förut O_O

Det torde vara endast två anledningar till det:

1. Lutinus funkar skitbra 90% troligt
2. Jag är på tjocken 10% troligt

Hur som haver, inga speciella andra symtom. Önskar att jag hade svinont i brösten, men det har jag inte :( jag vaknar på nätterna och "får för mig" att jag har ont, men det tror jag inte jag har för jag känner inte av det på dagarna. Däremot har jag fått en svampinfektion i hela underlivet pga att jag har missbrukat bindor. Jag vågar inte INTE ha binda då det rinner till mellan benen i tid och otid av Lutinusrester. Sen har jag trott att mensen skulle komma fort också. 

TD är på fredag, vågar nog inte tjuvtesta tyvärr :-/ har utvecklat någon slags fobi för gravtest och vill helst inte testa alls. Brukar ju inte göra det utan låter mensen tala sitt tydliga språk. Men om mensen håller sig borta till på fredag så MÅSTE jag ju testa (hemska tanke). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar