måndag 14 juli 2014

Ruvardag 12

Segt det här. Har räknat ut att jag har någon slags BIM (beräknad ickemens) idag eller imorgon (vet inte säkert då jag inte haft normal mens på snart ett år). Vet inte riktigt hur det blir med det nu då jag kör med Lutinus, har nästan alltid börjat blöda innan BIM när jag gjort färskförsök.

Inga speciella symtom heller som skvallrar om utgången av detta. Statistiken på mindre än 10% chans säger väl mer. Kände en släng av mensvärk när jag gick promenad imorse, så vi får se om den behagar dyka upp, men helst inte... 

6 kommentarer:

  1. Jag tänker på dig och håller tummarna för att ni ska vara 10% som klarar ivf ändå. Kram iter ad a familia

    SvaraRadera
  2. Jag önskar av hela mitt hjärta att ni får lyckas nu!! Håller tummar och tår!
    Kram, Vindla.

    SvaraRadera
  3. 10% är bra mycket bättre än inget alls :-) Håller tummar och tår för att du har haft bra dagar sen i måndags.
    /MRE

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja 10% är ju egentligen asbra om man tänker att det var 0% innan äggledaren togs bort. Kram!

      Radera