söndag 22 juni 2014

Svamp och bakterier

Så var det dags för VUL imorgon. Ber till högre makter att någonting har växt och att det växer i bra takt så plocket hinns med innan sommarstängningen. Kan inte riktigt ta in att jag är mitt uppe i ett nytt försök... Dessutom får jag mardrömmar av hormonerna. Om igår var en knäpp dröm var den inatt knepigare. Har även varit väldigt trött de senaste dagarna. Kan även det ha med hormonerna att göra? Känner mig helt slut och ligger mest på soffan där jag växlat mellan dator, tv och mobil. 

Var för några veckor sedan på återbesök hos gynekologen som hittade förändringen i min livmoderhals då jag haft problem med svampinfektion som inte velat ge med sig. Han såg att jag fortfarande hade en del vita blodkroppar i sekretet och svamp. Så jag och mannen fick en till kur med Dyxoferm och svamptablett. Jag hoppas att mitt kön ska vara i bra kondition nu inför ett möjligt ET. Vågar knappt tänka så långt fram om jag ska vara ärlig. Har gått igenom för mycket de senaste två åren och vet att mycket kan hända tills dess. Den som lever får helt enkelt se. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar