fredag 20 juni 2014

Midsommarafton och ont i nedre regionerna

Har haft tre sprutomgångar nu och vaknade imorse av att det ömmar på sidorna. Jag hoppas att det är pga äggblåsor som växer därinne. Det känns mer på vänster sida och det är där min "bra" äggstock är placerad. Känner mig annorlunda, lättare på något sätt och den där svagt molande huvudvärken jag haft från och till har lättat. Istället känner jag ett lätt illamående. 

Varit i klimakteriet sen december och gått upp i vikt rätt rejält O_O 
Under de 2 åren som jag kämpat med ivf försöken har jag lagt på mig ca 10 kg! Är det möjligt?? Nåväl, vikten är mitt sista problem egentligen nu önskar jag mig bara ett par ägg. Guldägg. Och så önskar jag er en fin midsommar! Det är fruktbarhetens tid och jag vet en som kommer dansa äggdansen runt midsommarstången :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar