onsdag 13 november 2013

Ett utdrag ur en konversation

- jag är gravid! YESSS!!!

- vad pratar du om?

- gravid, preggo, på tjocken, bulle i ugnen osv. Vad är det som är svårt att fatta? Woho!

- öh ok, vad får dig att tro detta?

- har typ ALLA gravidsymtom: ömma bröst, molvärk, trött, kissnödig etc etc. ÄNTLIGEN!

- men är du helt dum i huvudet? Det här har ju du upplevt hundra gånger förut och vi vet ju båda hur det har slutat...

- jo jag vet, men den här gången är det på riktigt. Det känner jag! En kropp kan inte luras så här mycket. Det är omöjligt. Ska bli mamma så j***a underbart :-D 

- LÄR DIG! Du kommer aldrig bli gravid! Fatta det! Du är skengravid vänta bara ska du få se. 

- men jag har mått så konstigt... Och igår natt vaknade jag av att jag höll på att kräkas...

- dream on baby

Ett utdrag ur "Barnlösheten vs skengravidheten" by me

Så inte sugen på att ruva. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar