fredag 11 december 2015

ÄD 2 testdag

Tomt i rutan och tomt i själen. 

16 kommentarer:

  1. Så tråkigt att höra vännen! Vet hur en tom själ känns och det är tufft! Tänker på dig. Kram Genus Longing

    SvaraRadera
  2. Neeeej!! Så himla tråkigt å tungt!! Vet precis hur det känns..så orättvis livet är :,(
    Styrke Kramar i massor ❤️

    Kraam B

    SvaraRadera
  3. Neej! Så himla elakt. Så ledsen för er skull :-(
    Kram

    SvaraRadera
  4. ����������
    Usch vad ledsen jag är för er skull.
    Många kramar från mig
    Mre

    SvaraRadera
  5. Neeeeej! Usch så tungt... skickar tankar även om det inte lindrar!
    Kramar och ta hand om er!

    SvaraRadera
  6. Känner igen den där känslan allt för väl.. Är precis tillbaka på banan efter förra "ej gravid"-meddelandet, känns som att det tar längre och längre tid för varje gång... Lider med dig och hoppas ni har vilja och styrka att fortsätta kämpa! <3

    SvaraRadera
  7. Tänker på dig. Jag vet att det inte finns något jag kan säga som hjälper,men jag vill säga att du inte är ensam. Det finns fler som är i samma situation eller liknande situationer. Vi finns - vi som inte har fler chanser/möjligheter att få barn...Kramar

    SvaraRadera
  8. Tänker på er och springer in här varvarannan dag trots stilla stående update. Håller tummarna för er, att ni hittar er väg oavsett vad den må vara! Stor kram!

    SvaraRadera
  9. En liten tanke från mig till dig. Många kramar /mre

    SvaraRadera
  10. Hej! Hur går det med dig? Kram

    SvaraRadera
  11. Fina fina du, tittar in här med jämna mellanrum för att se om du skrivit något. Vi känner inte varandra men du finns ofta i mina tankar. För oss tog det 8 ivf:er innan dottern mirakulöst nog blev till. Kämpa på, en vacker dag har du ditt efterlängtade barn i famnen, på ett eller annat vis.

    Jag hoppas och önskar att det snart är er tur. Många många kramar från mig!/N

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va söt du är! Hoppas att du läst min blogg så ser du vad som händer i mitt liv. Vad händer nu för er? Kram på dig gumman

      Radera
  12. What is this about. I didn't understand you. We anyways if anyone want to get the more information about ivf treatement then watch this video best ivf treatment in India

    SvaraRadera
  13. Har inte tittat in här på ett tag pga av min egen resa som inte är i närheten av vad du går/gått igenom.
    jag känner inte dig och har aldrig träffat dig, men ditt öppna sätt att skriva gör att jag verkligen känner med dig.
    Jag önskar av hela mitt hjärta att ni får det ni önskar! Skall undvika skriva några klassiska klyschor men jag hoppas hoppas innerligt att det är er tur snart!!
    Ta hand om er och jag kommer att hålla tummar och tår för er!!
    Johanna

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Ser att din blogg ligger under "avslutade bloggar" nu. Går in här ofta och hoppas på ett livstecken från dig.

    Hoppas allt är så bra det bara är möjligt med dig. Tänker på dig ofta.

    Kramar/N

    SvaraRadera