söndag 6 december 2015

ÄD 2 ruvardag 11

Det rosa försvann men nu har jag ont i magen till och från. Mensvärk? Svårt att veta när man är så fullproppad av hormoner. Har valt att tänka att det är tappen som blöder när jag kommer åt med lutinustabletten. Eftersom jag blödde vid ET bara av att doktorn torkade av tappen borde jag ju göra det när jag råkar komma åt?? 

Sista ruvarveckan framför mig och den brukar vara jobbigast... Känner mig helt matt, ligger som en död säl och stirrar apatiskt framför mig varje kväll. Hur mycket orkar man innan man blir knäpp undrar jag? 

Önskar er en mysig 2:a advent.

10 kommentarer:

  1. Hoppas så att du ska få ett plus. Håller tummarna stenhårt. Glad advent på dig oxå! Kram Genus Longing

    SvaraRadera
  2. Fortsätter hoppas med dig. Nu borde väl mensen vara sen i alla fall? Kram och lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mensen kommer när jag slutar med medicinerna så kan inte lita på det :'( kram

      Radera
  3. Håller mina tummar för er att ni får ett fin plus och att det går hela vägen!

    Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram! Håller tummar att ni får ett till försök!

      Radera
  4. Precis så hade jag innan det visade sig att jag var gravid! På testdag 16 :)

    SvaraRadera
  5. Håller alla tummar för det efterlängtade plusset. Du skulle bli en toppenmamma!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh den gick rakt in i hjärtat :) tack snälla

      Radera