onsdag 14 juni 2017

Vecka 29!

Och har precis köpt min första baby-grej. Inget gulligt baby-set med kläder eller så utan ett jättetråkigt men praktiskt skötbord som man monterar på badkaret. Men sån är jag 🙂

Min man och jag upplever just nu genuin lycka för första gången på många år. Från att ha varit gravt deprimerad så har det tagit ett tag att vakna upp från detta och nu börjar vi förstå att vi faktiskt kommer bli föräldrar. Helt plötsligt får världen färg, jag hör hur vackert fåglarna kvittrar, människors leenden, en ljummen vind, den varma solen. Från och med nu bor inte längre sorgen i mitt hjärta. Och jag är så värd det! Lika mycket som alla andra som kämpat och fortfarande kämpar. Ge inte upp! För med ett öppet sinne kommer vi alla nå vårt mål, på ett eller annat sätt. Våra drömmars barn ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar