söndag 18 januari 2015

Tiden flyger tydligen när man blöder

I 10 dagar har jag blödigt fram och tillbaka. Straffet man får när man vill synda lite med sin äkta hälft? Men vi är ju gifta, det är faktiskt tillåtet. Hör du det dumma kropp!

Så varför blöder jag? Trodde att det kunde vara mensen som var tidig, men imorse kom mensvärken med buller och bång. Vaknade obekvämt efter en trevlig kväll med gamla vänner (där jag t o m lyckades förvåna mig själv hur trovärdig min utläggning lät om varför jag inte vill ha barn). Inte redan! tänkte jag, det är för tidigt. Men dra på trissor, när jag läser i bloggen att EXAKT på datumet, den 18:e förra månaden fick jag min mens sist. 

Time flies och om det fortsätter i den här takten kommer nästa försök vara en armlängd bort. Det allra sista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar